Hopplös natt...

Natten var väldigt jobbig.... Jag la mig efter elva någon gång. Satte på musik för att bli lite tröttare och låg sen och tänkte en bra stund på allt mellan himmel och jord. Brukar bli att man tänker och att man sen nästan helt omedvetet somnar in och att tankarna förvandlas till en dröm. Men så var det inte i gårnatt.
Vände och vred på mig och försökte komma på något bra att tänka på. JAg börja med Alexander, men det gick väl mer åt fel håll än rätt.. För självklart tänker man på att man saknar honom.

Tillslut trot jag att jag somna, men inte helt.. har vaknat från och till under hela nattens gång, så det var verkligen skönt sen när mobilen ringde och väckte mig.

Min bror ska alldeles strax til skolan så vi satt här och åt frukost tillsammans. Nu ska jag sätta på mig den sista tjocktröjan och sedan bege mig ut på en promenad. Kan ju erkänna att suget inte är speciellt stort då det ser fruktansvärt kallt ut. Var minus igår också så antar att det är det även idag.

Får se om jag tar vägen förbi "Opal sun" och solar, hade kanske vart skönt om det är kallt ute, så blir man varm på vägen tillbaka. Det är ju trots allt tre stationer ifrån min.

Nej nu kallar tandborsten på mig, vi hörs om en stund!



//  S A J S A

2009-01-29 @ 09:37:43 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0