Imorgon då ska jag...

09.00 mobilen ringer ifall jag inte vaknat tidigare.
09.30 tar mig en prommenad, kanske sola...vi får se vad vädret tillåter
11.00 jag fixar ordning mig och åker ut till Mölndal för att lämna CV där
Och därefter blir det att lämna CV till andra lämpliga ställen.
14.00 beräknad hemkomst, då jag ska baka..Jästen håller på att springa ut tidsmässigt, så det får bli bullar eller något bröd.
16.00 Pappa kommer hem och därefter blir det matlagning.

På kvällen sen får jag se vad som händer. Ladda batterier inför kursen på fredag och packa och greja.
JA.. det ser väl ut som om jag ska slå ihjäl ännu en dag va !? ;)

Nu är det läggdax för fröken Svensson :)



Står "toffelvarning" på skylten man knappt ser.. ^^
rät ful dörr ändå! bara en massa lappar..




Spegel gör bilden lite skev ;) men det får duga ändå ^^ Detta var jag innan intervjun..kom på mig själv med att ha en tokrosa tröja på mig.. kanske inte så bra.. men det verkade gå hem ändå ;)
2009-01-28 @ 23:35:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0