Ingen vet.. som vanligt... !!

Då var det lördag. Tanken var att träna för min del, pingis för herranas del och därefter en utgång på kvällen. Träningen verkar gå av stapel runt ett-tiden.
Men utgången däremot.. Ingen ordning på någonting här.. Väldigt tråkigt.
Hade pekat ut ett vad jag tror, utsökt vin för kvällen.. men nu verkar jag inte ens få chansen att öppna den.


Dålig kommunikation kanske är fel att uttrycka det som. Men dessvärre planerar människor åt två olika håll.

Nu får vi alltså se vad som händer ikväll. Blir väl att vara hemma och kanske, kanske, kanske se om vi eventuellt går upp till Kullaberg. Men för min del verkar det inte speciellt roligt det heller. "åldersgräns 92" - det säger väl allt!!?

Nu är det massa frågetecken som behöver besvaras..

-mat?
-händer ikväll?
......

Det lsöer sig säkert men det är ju alltid skönt att slippa oroa sig över sånt. Vi hade ju en plan inför helgen innan och det känns väl tråkigt den den spricker så mycket att det är omöjligt att pussla ihop den igen eller att energin försvunnit p.g.a lite irritationer..

Det blir nog bra tillslut får vi hoppas. Antar att det är dax att se över dagens mat, och det fattas något. Affären här ute på landet stänger ju klockan ett^^

// S A J S A
2009-01-31 @ 11:10:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0