Inte nu igen....!!!!!

Nu har jag lyckats igen.  Jag är pinsam av mig. Söker jobb som en jävla dåre rent ut sagt, men det har inte bara sina fördelar.
Detta är tredje gången någon ringer och ber mig komma på anställningsintervju. JAg lägger på och vet inte vad företaget hette. Säljföretag är inte lätta namn, ofta förkortningar man glömmer av lika lätt som de kommer upp.
Jag vet gatan och nummret, men det kunde vart kul och åka dit och ha en liten aning om hur det fungerar där...
Ska ringa pappa och fråga vart det ligger. Drottninggatan är ju inget litet område precis. Men antar att det ligger runt omkring där jag arbetade hos Carana.
16.00 är tiden satt för intervju i alla fall, Idag då alltså! Skön o ha klarat av två anställningsintervjuer på samma vecka. Vem vet, det kanske blir ett till innan helgen kommer.

Nu får jag äta, gjorde ingen frukost innan, hann inte på grund av att han ringde och att jag suttit här som ett frågettecken och sökt. Sen blir det fixa mig och sen åker jag ner!

 // S A J S A
2009-01-28 @ 12:11:56 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha det är inte lätt alltid! Lycka till nu gumman! Jag håller alla tummar :)



Saknar dig cokså! <3

2009-01-28 @ 14:29:37
URL: http://carolinaibryssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman <3

2009-01-28 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0