Kurs imorgon då

Nu har jag laddat batterierna. Imorgon blir det kurs. En säljkurs på 3 timmar väntar mig med start klockan 11.00

Därefter åker jag direkt till Överlida och Alx. Eller till kinna i alla fall. Ska bli riktigt mys att träffa Alx igen.
I helgen blir det utgång i Borås, ska bli skoj. Var ett jävla tagsen jag var ute nu. Är riktigt sugen på det nu : D

Nu är Bullarna i frysen och allt är frid och fröjd. Pappa pillar med sin nya dator och jag sitter här och svär åt min.. Jävla skrälle, hänger upp sig hela tiden och jobbar sig.

Jag och pappa träna lite innan. Hahah jag skulle ligga ner och hålla i hans ben som stod vid mitt huvud. Sen skulle han slänga ner mina ben och jag fånga upp dem så att de inte skulle nudda golvet. Bara det att pappa tog i för kung och fosterland. Han höll på att hänga med ner i golvet..^^ Han bättra sig ett tag och det blev några släng.

Rätt mysigt och sitta i köket med var sin dator. Jag har hjälpt han väldigt mycket ikväll med VLC, bitlord och andra program han ville ha. Att det ska till en qvinna ii denna lägenhet för att saker skall fungera ;D

Antar att det bli Bengan och Lena imorgon med vilket jag inte har något emot över huvud taget :D


Nej nu är det dax för det sista fixat inför morgondagen. Ni får sova så gott allihop så hörs vi av


// S A J S A

2009-01-29 @ 22:34:48 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

Ja undra varför sajsa kan alla datorprogram o hur de funkar? hmmmm :P haha

2009-01-30 @ 07:16:34
URL: http://alxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0