Kvällen : )

Idag har vart en riktigt seg dag.. Kan nog bero en hel del på igårkväll/natt då det var hocky till jaa.. långt in på morgonkvisten ^^ Sen övningssköra direkt när ögonlocken slogs upp..

Dagen har vart rätt lugn ändå. Satt och lyssna väldigt mycket på musik innan. Black stone cherrys senaste album, hellst de tre lugna låtarna; "you", "peace is free" och den bästa, "things my father said" mmm njuter så att hela skinnet bara lyfter *morr*

Gled iväg till Partille en liten stund innan. Laga lite mat och såg en film.. Sen var jag skit trött och åkte hem :P
Såg den filmen med Morgan Freeman, the bucket list.. Trodde att den skulle vara rolig.. eller lite lustig var den, men mest sorglig på ett vis.. Aja den var värd att se och kanske jag kan ge den en ny chans när jag inte är lika trött : )

Nu sitter jag här med kaffe, Skicka mess till pappa och bad han att sätta på så att jag hade något att värma mig med när jag kom hem. Det är stormigt och blåser.. sämsta väderkombinationen som finns.. Blir genomblöt och ja.. förjävligt är det rent ut sagt!!!

Nu är jag inne på min 3:e Stora mugg med kaffe :P fan inte nyttigt.. får dricka tre glas med vatten o en kopp te för att jämna ut balanserna lite ;) haha!
JA.. imon är ingen planerad dag inte, vi får helt enkelt se vad som faller mig in.. men jag kommer säkert på något :)

Idag har jag mått riktigt bra, trots min seghet.. och jag vet, vet, vet att det kommer blli bra : ) känner det nu.. bara efter idag..  Det krävs helt enkelt något från 2 sidor för att 1 sak ska fungera : ) så enkelt är det  och så länge som båda "maskinerna" är igång så rullar bandet : ) <3




Dagar man blir påmind om varför...
tankar om känslan...
leendet på läpparna som ingen kan ta bort...
Känslan av din närhet...
Kärleken som övervinner det mesta...


It takes you babe, to make me smile...<3

2009-01-06 @ 21:13:46 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0