Lördag kväll - Mys med familjen Johansson

Blev lite mys ikväll ändå. Kan ni gissa vart vi var!? ;)

Bengan o Lena såklart! Först kollade vi på körslaget. Inget program jag prioriterad speciellt högt måste jag erkänna. Men i väntan på filmen därefter så fick det duga.

Daniel hade köpt med sig godis från "Hemmakväll", det finns int emånga godisställen som slår det kan jag lova!!
Blev lite godisätande för min del denna kväll, oerhört sällsynt!!

Serving sara hette filmen. En lättsam sådan.

Morgondagen är planerad väl. Klockan ringer nio och frukosten kommer att serveras strax därefter. Blir en tidig pingis runda med familjen Johansson vilket kommer bli roligt.
Eftermiddagen består av Kebab ( mmm mmm mmmmmh!!! ) Och på kvällen Beck!
Kanon söndag, inte sant!?

Nu är det läggdax för fröken Svensson. Och antagligen för er andra också.
Får önska er alla en god natt och en lugn och skön dröm : )

// S A J S A
2009-02-01 @ 00:14:18 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0