Made in Sweden

Då var andra avsnittet av "made in sweden" slut..

Jag sa ju förra veckan att jag var besviken över programmet och framförallt Desmond Child..
Idag var det en förbättring, men där är fortfarande väldigt mycket gnäll. Visserligen är det bra att se alla sidor av det yrket om man säger så. Allt är ju trots allt långt ifrån en dans på rosor.
Bagge är fortfarande min favorit. Haha... När han var glad och "sa idag ska jag...."  trodde jag först att han mena "ut och köra gräsklippare", men där hade jag fel. Han skulle äta pizza och bli ännu fetare ;) haha

Han Kim är en liten otacksam skit.. Han är ju inte nöjd med något. Alltid är det något... Han borde tänka på vilken chans han fått egentligen. Han bör ju ta denna chansen och marknadföra sig och därefter kanske göra sakerna lite mer på hans vis.. Men men..



Nu sitter jag här med min blogg igen. Man blir ju nästintill beroende.

Jag är inte ett dugg trött. Jag jobbar på det men det är lite krångligt.. Igår drog jag och pappa "Anderssonskans Kalle" haha klassiker. Skådespelar kalssen märks så tydligt på dessa filmer, men dem är sevärda.
Får se om det blir en film ikväll eller om jag fixar att lägga mig utan. Börjar ju bli dax nu tycker jag..klockan tickar...


2009-01-21 @ 22:19:39 TV- Höst / Vinter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0