Made in Sweden

Då var första programmet av "made in Sweden" slut...
Jaa.. vad ska man säga? Det kändes väldigt intressant till en början, men slutet var däremot något helt annorlunda. Jag blev lite nedstämd av vad Desmond sa.. och känslorna är ju rätt spridda..

1. Han har väl till viss del rätt, han behöver hjälp med en skiva och nu har han en superchans.
2. Han borde däremot lagt fram det lite snyggare. Varför inte en enkel mening som "Detta kommer inte nå ända ut, kan vi tillsammans komma överrens om vad vi kan ändra på", hur svårt kan det va att vara lite trevligare.
3. Bagge blev lite dyster och när han blir ledsen över vad Desmons sa till Kim så antar jag att det kändes rätt så surt för Kim själv

.

Kändes lite negativt med hela programmet.. är detta bra? ska jag fortsätta att titta?

Jag ger det säkert en ny chans..hoppas att nästa programm blir lite trevligare att titta på. Och hoppas att Kim blir kvar, han hade ju en sån där skrovlig go röst : )


 



Trion från Idol, ett bra gäng





Det blir Ullared med Lena imorgon. Orkar faktist inte åka till Göteborg och kläderna.. ja det får bli som det blir. Så 11.30 imorgon så kommer Lena och hämtar mig
2009-01-14 @ 22:08:44 TV- Höst / Vinter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0