Måndag 19/1-2009

Åkte hem till Göteborg tidigt imorse. Var en seg resa minsan. Först bussen till Kinna, och sen sitta i Kinna och vänta ute en halvtimme innan bussen till Göteborg kom. Och sen bussen till Göteborg som är så seg. Körde över Sätila och det tar ju en stunda att komma hem. Sen därefter hoppa jag av vid korsvägen och direkt kom 50-bussen "jäklar, vilken tur" tänkte jag.. men vid brunnsparken blev det stopp "han fick inte igång bussen". Då är det tur att vi har gamla tanter i bussen, antagligen en gammal busschaufför, hon visste exakt hur han skulle bära sig åt för att få igång den ; )

Väl hemma så tog jag tempen, Feber!! suck.. Pappa var hemma och var sjuk och brorsan hade vart lite kass i helgen...

Man märkte att vi inte var hundra när vi laga mat.. haha ALLT hamna på golvet precis hela tiden.. Potatis, is och redskap... Maten blev tillslut god. Blev kyckling med råstekt potatis och hemgjord salsa till det. Vi inproviserade typ hela rätten och jag hade "misslyckande" i tanken. Men det smeckt sehr gut :)

Satt och försökte rensa min dator på kvällen. körde en diskfragge, tog bort massa och körde virus program... men den verkar inte ha blivit så mycket bättre trots mitt slit.

På kvällen, eller okej.. natten satte jag och pappa på en film. Jag kunde inte somna och han ville nog vara snäll mot mig...Blev en gammal film "morrhår och ärtor" haha han är så otroligt misslyckad Gösta Ekman... ^^

Därefter gick pappa och la sig och jag kikade vidare på TV:n, somna nog runt tretiden kan jag tro...





Potatisen har fått fötter...^^ isen rymmer... ^^
Blev gott tillslut :)
haha vi skulle ut och gå, och pappa leta efter sin mössa och fann denna ;) haha vi minns inte rikitgt vad den har använts till..men det ser lite misstänksamt ut ;)
2009-01-20 @ 13:14:18 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0