Måndag 5/1-09

Idag har vart en rätt så slapp dag.. Börja väldigt trögt, var tok trött när jag gick upp.. men hade tagit två sömntabletter dagen innan så det är egentligen inte så konstigt..

Fixade i ordning smörgåstårtan så att den skulle vara klar tills pappi kom hem : )

Orka inte gå ner till affären så det fick bli en salladslös en ...;)



Satt vid internet o lekte en del igår och redigera lite bilder och så : )
Hjälpte även Pallen med vad han skulle ha på sig / se ut när han skulle ut senare. Blev snyggt faktist, inte den stil som han klär sig i annars riktigt, men karl klär i allt verkar det som ;)

Hade lite diskussioner om vad jag skulle hitta på senare. Min Faster ringde och hörde ifall vi var hemma.. men hon dök aldrig upp. Sen skulle jag på bio... Det var fanimej krångligt.. Fans inte en endaste jävla biljett där 2 personer kunde sitta brevid varandra på någon film jag ville se.. Men jag och Elin bestämde oss för att åka in på "Frozen river".. Blev dock ingen bio tillslut. Vi åkte och kika på Hockey och lyssna på musik istället :)

Hockeyn var ju katastrof.. Fan vilken usel jävla dommar jävle.. Som dem sa innan tuneringen " vi kommer inte att tollerera att man rör målvakten" - aa men tjena eller, Det var på som iglar  på honom.. inte ett skit fick vi för det heller utan strax efter så hitta dem en utvisning på Sverige istället.
Jaja, satt nga tiotal kanadicker på läktaren mot Sveriges kanske 100 pers.. så dem hade rätt så mkt stöd..

Måste ge otroligt med beröm till Sverige ändå! dem kämpade verkligen på och jag kan hålla med om att byterna inte rulla på till 100 % men fan va dem kämpa. Och sista perioden var kanonbra från vår sida. Vi hade otur med puckarna och domarn mot oss.
Men ett silver får vi vara tacksamma för : )




Give me the fingers girl ;D yeah!!
2009-01-06 @ 14:54:36 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0