Massa snö i GÖTEBORG!! :O

God morgon!

Vakna upp nio i morse, satte på vattnet till badkaret och värmde en brödbulle. Hajja till lite över att det var så ljust ute och blev chockad så mycket snö det  L Å G  kvar... Det är inte ofta det händer. I början av veckan har det snöregnat och då lägger sig inget annat än slask.

Låg i badet i 40 minuter och kom upp som en uppsvälld ballong.
Ska göra mig ordning och åka till Överlida idag. Men jag är inte jättesugen på det för tillfället. Snöslaskigt, kallt, lång restid... men men det är ju för något bra i alla fall.

halv tolv går väl mina skor härifrån och då är det väl bara att hänga på : )
2009-01-23 @ 10:09:04 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0