Nattagöra...

Nu har jag suttit med bloggen i flera, flera timmar må ni tro..
Har fixat om den som ni säkert märker.. Kände att något nytt behövdes göras. Så jag har suttit och pillat mycket med att få till allt från menyn till texter och bakgrund. Och ni som provat själva vet nog om att det är lite klurigt med alla koder..

Nu ska jag strax gå och nana.. ska borsta tänderna bara :) sen är det sängen, bums!

Som ja sa så har jag suttit här mestadelen av kvällen. Har även lagat mat till familjen. Blev helstekt fläskfilé med hasse och mangosås : ) Gick hem, Pappa förbjöd mig att åka till Överlida nu i helgen, och Fredde höll  med.. "BLir ju ingen såndära go mat :O "
haha Fredde får sätta fart om han ska nå upp till min nivå ; )

Då är morgondagen oklar den med.. vet inte vad som händer vilket förvirrar mig lite.. Ska ja upp tidigt? packa? promenad här? jaa.. det löser sig säkert snart : )

Imorgon börjar Brorsan skolan, men grabben sitter vid darren nu, så han är väl inte människa imorgon.. han har ju gått upp runt ett/ halvtvå tiden hela veckan..

Blev inget ätit av mina avokados heller "/ var för tok för mätt efter maten och det enda som slinkit ner därefter är vatten och kaffe. Drack vatten så att jag mådde illa innan. Kanske har en annan förklaring men när ja sluta så försvann det :S



God natt alla :) kul att så många läser min blogg nu :) Och gör gärna som sara och be mig skriva något som skulle intressera er : ) Annars hoppas jag att ni sover så gott redan. Kram <3


 

2009-01-08 @ 01:35:35 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0