ooh yes ;)

Då var det torsdag kära vänner!! Vilket innebär en hel del.

1. en dag ifrån Alx <3
2. Packa
3. ringa massa telefonsamtal           [ x ]

4. Träffa min kusin

5. Laga kyckling (En dag för tidigt :O)        [ x ]
6. prommenad
7. Spela klart easy låtarna och övergå till medium ( bestämmelser inom familjen) ; D
8. söka jobb     [ x ]
9. Nattafilm med farsgubben. (blev ngn skum film igår "Gudarna måste vara tokiga" tror jag att den hette, somna ifrån den och det blir kanske att se klart den sen.


Nu är en av punkterna under kontroll. Caroline kommer om bara en liten, liten stund. Får bjuda henne på fika eller något innan maten sätts igång. Vill ju inte äta riktigt än kanske. Men nu väntar jag.
Sitter och tänker på Alexander också. Undra hur han har det på jobbet idag? Första dagen efter varsel-beskedet "/
Men min lille plutt är en stark kille och kommer att fixa detta : ]

Fick hem lappar om andressändring nu med. Ska fylla i dem nu är tanken och springa ner till lådan. Får jag en lite prommenad på köpet.





H A    E N   B R A    D A G    A L L A   !!!

// S  A  J  S  A
2009-01-22 @ 12:54:47 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0