Röj, Röj och RÖJ!!

Idag slängde vi ut julen. Lite sent kanske, men det har alltid kommit saker i vägen när vi har skullat göra det inna.
Krossa en kula idag som alla år^^ Hade kul det hade vi minsann. Blir ju mycket roligare o städa och greja om man är två :) JAg passa på att tända ett ljus på pappa ;) bild kommer nedan :)

Sen var vi nere i källaren. Vi har nog huset stökigaste källare såg det ut som. Farsan var go också
-Men va bra, vi gör en gång här. Eller det måste vara en gång här.
Aa visst, skulle bara in med skiten igen så en halv kvadratmeter finns där att stå på tror jag.

Jag hitta mina gamla skridskor, ännu mer kläder och massa annat roligt skit. Vi ärvde massa saker av Ejvor när hon dog (pappas mormor) och pappa är ju absolut ingen person som slänger saker i onädan. Hittade t.o.m. gamla tidningar, nu snackar vi reklam och sånt skit i källaren..

Pausa med lite Gitar Hero med, inte fel :)

<3  T Ä N K E R   P Å   M I N   Ä L S K L I N G   <3




Hahaha var bara tvungen att sätta på dem ;) Gjorde "helvettesont" tydligen, men hårs som han e lägger han in ett smile istället ; D



Sajsas Svensson Grabbar : )
Fredde är väl som vilken ungdom som hellst, massa kläder på golvet..
Pappa har kopplat på charmen ; )
2009-01-21 @ 19:17:58 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0