Sajsas "slapp" dag

Haha ja så sant som det är skrivet.. Eller lite aktiv har jag minsan varit ;)

Dagen börja med att jag gick upp, körde lite virus program och möblera i hårdisken.. Blir nog bra och lite snabbare tycks det ha blivit också : )
Därefter kunde jag inte motstå solen och tog därför en lång prommenad, bor nog en liten friskus i mig ändå (A)
Var hemma runt tolv igen och åt frulle med Pappa.
Sen därefter var det lite slapp, jag la upp alla mina kladdkaksrecept här som ni säkert inte har undgått. Och sen hade jag snart slagit ihjäl några timmar.
Alx var hemma runt halvfyratiden och logga in på msn, så prata lite med honom. Fan va sjukt det är egentligen.. Att en människa loggar in på msn (som jag inte tycker skitmkt om) gör en på sånt bättre humör .. Men jag kan inte annat än lé åt det <3

Sen var det en prommenad och sen vart jag med pappa och min bror i mataffären. Älskar maxi, finns ju skitmycket att titta på där. Pappa t.ex. köpte ett guitar hero spel till oss så nu håller grabbarna på med det så jag ska strax gå dit o dra några strängar, eller knappar ;)
Är rätt kul dedär och jag antar att vi kommer göra det hela kvällen ;)

haha måste bara nämna en lite pinsam grej... Jag och pappa packa in maten i kyl, frys o skåpet och det blev lite tokigt där.. Jag var klar med allt och satte mig vid datorn. Hade glömt en förpackning till kylen så när pappa skulle ställa in den så börja han as garva... Jag tänkte att nu fan är göbben trött... Men sen peka han på mig, garva ännu mer och plocka fram duschtvålen ur kylskåpet :$ Där skulle den ju inte stå.. jaja, är man sjuk så är man och självklart så skyllde jag på det ;P

Nu är det min tur=D kommer strax igen med uppdateringar hur det gick ;)


2009-01-20 @ 21:06:52 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0