seeg!!

Ni anar inte hur svårt det var att somna igår.. Först tog jag en sömntablett och la mig i sängen.. hjälpte inte, kände mig bara otroligt rastlös så jag satte mig upp med datorn istället. Och i sängen satt jag lite halvlutandes mot kuddarna och försökte bli trött. Men det var lättare sagt än gjort... 1h 45 minuter efter den första tabletten så tog jag en till.. Och det får jag sota för idag känner jag. Är otroligt seg... funderar på att fixa mig o dra ner på stan.. Men det tar emot varenda gång jag tänker på vad jag ska ta på mig.. Jävla i-lands problem..

vad som händer ikväll är inte bestämt ännu. Kanske blir en bio med lillbrorsan eller någon kompis.
Jobbigt bara att alla har börjat jobba och inte är pigga på att hitta på saker på kvällen.. "/ får leta upp någon som kan och vill ;P

Är ju movie quiz på danilo ikväl tror jag om det inte avtagit efter julen, får allt ta och kolla upp det, hade vart skoj :)

Imorgon ska jag i alla fall vara med Martina. Ska övningsköra på förmiddagen också ringde de och planerades in alldelses precis! blir kul : )

 
Får se när jag träffar Alx nästa gång.. Saknar honom redan men det är sånt man får ta. Biter ihop varje dag och förhoppningsvis blir det riktigt mys när vi ses :) <3 Jag älskar denna killen hur mycket som hellst : )
Nu får vi hoppas att han får en kanon kväll på Kullaberg ikväll och att jag låter bli att tänka så mycket på honom och fokuserar på att ha roligt jag med : ) Men hamnar man i rätt sällskap så kommer det absolut inte att vara några som hellst problem : )

2009-01-05 @ 13:24:49 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Marielle

niärsöta!

<3

2009-01-05 @ 19:13:41
URL: http://mariellerunesson.blogg.se/
Postat av: :)

Ni är verkligen skiitfina tsmns

2009-01-07 @ 01:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0