Skrattont

Hahhahahahah.... Nu har min kusin vart här och jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag.
Vi satt dels och prata om lite minnen från när vi var små. Därefter på massa kort. Väldigt väldigt kul.

Jag vet inte hur vi halka in på det, men tillslut satt vi på "best of blocket" haha... skaratta ihjäl och och därefter satt vi säkert 1 timme och försökte komma på lite klockrena saker att lägga in.
Nu har vi en simpel grej på G och den läggs in någon gång under kvällen... haha. Har lite andra idéer för oss också så något blir det allt ;)

hahah lite av idéerna:

* stege utan steg
* ( kort på utsikten ), " utsikt,10 kr inkl betalningsplan "
* fönster utan glas
* Positivt HIV test
* positivt graviditetstest
* skitstövel    ((**kommer snart** ))
* matrester

hahajaa.. det var så mycket mer, Satt helt tårögd i en kvart och bara garva. Hela kvällsprommenaden bestod av såna också. "lycktstolpe utan stolpe", "gran utan barr", "vinterfria dubbdäck"........ ^^

Lagade även mat åt kusinvitaminen och familjen, blev en indisk-mexikansk kycklinggryta, Godkänd av testpanelen ;P


Haha hände en otroligt pinsam grej inann...Jag har ju sökt jobb som en jävla stolle och jag minns ju knappt vad som är vad nu. Och idag så ringde en kille från ett företag och vi bestämde att jag skulle dit på intervju på tisdag klockan 10.00 i Mölndal och att det skulle ligga mitt emot Maxi. Men efter att jag lagt på visste jag inte vad det var för ett jobb, eller adressen. Fick helt "blackout". Satt som en liten dåre och sökte igenom alla anonser innan jag hittade den. Haha pappa, Caroline och jag satt helt tårögda och lipgarva åt mig^^
Men det käns väldigt bra nu. Är dock 1 plats bara men tar jag det så är det kanon :D
Säljjobb var det med FAST LÖN. Söker inga såna lön där jag endast får provision, värdelöst...


Nu är det lite handbollstittande som gäller. Dock tappa jag lusten helt efter förra matchen "/
Får la baka eller något istället. Måste packa och greja också.





// S  A  J  S  A
2009-01-22 @ 21:25:17 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0