Söndag

Detta var en söndag som många andra. Seeg, inte mycket gjort men jävligt glad för det ;)
Morgonen var lugn.. sov väl till ett kanske och gick sen upp och åt frulle.

Jag hade ju köpt såna öronljus till Palle när vi var i Borås, så denna dag gick åt till det : )
För att få bästa känslan av avslappning och ja.. energiåterhämtning så tände jag ljus, hade på en avslappningsskiva och la Pallen i sängen. Rätt mys att göra såna här härliga saker ibland, sånt som får en lugn men ändå laddad med ny energi. Ja främst var det ju Pallen som skulle få detta men det var anvslappnande för min del också : )
Tog inte speciellt lång tid, men det var nog skönt för det :)
Dessa öronljus finna att köpa på hälsoaffärer och kostar ca 100 kr. Främst gör de öronen fria från vax, men det är även väldgt stimmulerande för kroppen.
Min lilla gullepojk somna till en liten stund...Härligt : )

Runt 17- tiden åkte vi till Svenljunga för.. ....haha ja precis, KEBAB!! ;)
Jävlar va gött det var sen.. mm mmm mmmh ;)

Pallen köpte Sagan om ringen boxen på Ge-kås när vi var där. Varken han eller jag hade tidigare velat se de filmerna så nu bestämde vi oss för att ge det en chans. Så denna kväll var det en sån film på 3 timmar. Slår ju ihjäl en söndagskväll rätt lätt. Var helt okej måste jag erkänna, men lite oseriösa "han är lik..." medan den höll på så kunde jag inte riktigt ta den på allvar. Heller inte eftersom vissa klätt ut som som figurerna i filmen och haft i skolan.. Men den var helt okej .)
Avsluta kvällen med lite "full Frys" haha.. vissa repliker sätts på minnet som " jävligt långt innerst" ^^

Efter detta så trodde jag att kvällen var slut.. men icke.. kunde verkligen inte somna.. gick upp och kika lite i receptböcker för att kunna somna. La mig sedan med musik i öronen och efter det somna jag in.



2009-01-12 @ 14:27:41 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0