Söndag = träning och kebab

Idag är det Söndag vilket innebär kebab för min och Palles del. Det var faktist ett tag sen nu. Förra söndagen blev vi bjudna på mat och söndagen dessförinnan har jag för mig att det inte blev något heller.
Men idag så!!
Vi gick upp och åt lite frukost. Tog på oss träningskläder och åkte bort till gymmet.

Kändes bra att åka dit. Var längesen jag var där och det behövs för mitt eget välmåendes skull. jag har inte en massa kg att träna bort men jag mår ändå bra av att hålla mig igång. Blev cykel till en början och gick därefter över till ett 25 minuters pass på en slags trampmaskin. Den ska väl vara någon liknelse för om man skulle gå/jogga/ springa ute.
Avslutade passet med lite magräning/ ryggträning.

Pallen pumpa mest armarna idag, men även lite mage. Lyckliga efter ett avklarat träningspass kunde vi med gott samvete sätta oss vid datorn när vi kommit hem. Nu ska han skaffa en blogg han med. Det verkar som om han mest är inne på medie hållet. Lite film, musik och annat lite mer grabbigt.
 Ska laga lite mat till Pallen idag med som han kan värma i veckan. Det är ju alltid bra att han någon nära när man ska försöka sig på rätter man aldrig tidigare gjort.

Blir en lugn kväll med film antar jag. Eller varför inte en söndagsfilm hos Bengan och Lena.. Men det återstår att se.



// S  A  J  S  A 
2009-01-25 @ 14:22:16 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0