T R U B B E L !!!!!

Ni anar inte hur min dag startat.... Gick upp tidigt för att åka hem till Göteborg. Ska ju på anställningsintervju imrogon och jag tänkte att det vorre lika bra att åka tidigt för att hinna umgås med någon kompis eller så.

Jag skulle ha 20 minuter i Kinna innan min buss till Göteborg skulle gå och därför tänkte jag att jag kunde ta ut pengar där. Men jag skulle inte tänkt.... För vet ni vad!? Jag och Alx var ju i Svenljunga igår och köpte kebab och hade med mitt bankkort för att ta ut pengar och GLÖMDE av att plocka ur det ur den andra jackan. Så när jag satt på bussen imorse och fundera på om jag skulle passa på att sola, kom jag på att jag hade massa småmynt från när jag köpte kebab i går... och då kom jag även på att jag hade mitt ID, bankkort och databank där!!
Detta händer bara mig...
Så jag fick panik. Ska på anställningsintervju imorgon och hade ju tänkt att åka. Men men, det är väl bara att åka tillbaka o hämta det och ta nästa buss.. Lättare sagt än gjort.
Ringde min pojk och bad han kolla upp buss. 08.05 skulle en buss gå från Kinna till Överlida och han sa att det var 371. Det hade ju absolut jag med gissat på, men det var först en buss 320 till Örby, och därifrån skulle 371 gå... "/ missa den med och nästa buss går inte förren vid 13.20. Så the big question var.. Vad skulle jag göra i kinna i 5 1/2 timme ??
Tur att Fiabus finns <3 Fick komma hem till henne och vila mig. Så nu sitter vi här. Ska fixa lite med hennes blogg nu :) Sen åker jag hem till Överlida och sover där. Så imorgon ska jag ha ALLT nerpackat när jag går upp. Så blir det full rulle + att jag har 50 min i Göteborg att ta mig ut till Möndal för anställningsintervju. Så problem imorgon undanbedes tack!

Nu blir det lite fix :)

En natt till med Alx är ju inte fel det heller. får tänka lite positivt även fast mitt humör försvann med 89% i och med detta...





// S  A  J  S  A

2009-01-26 @ 10:30:29 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha kebab!



Du är alltid välkommen, det vet du:)

Kramis på dej

2009-01-26 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0