Tisdag

Denna dagen har bara gått halvvägs tidsmässigt, men har fått gjort en himla massa redan.. 

* Vart social

* Ute och gått

* Fikat

* Uppdaterad min blogg

* Städat ordning hemma

* Lite träning

* Lyssnat på musik


ja det har blivit en del.. Ska laga mat om en liten stund så att den är klar tills min hungriga lille älskling kommer hem. Kanske blir ytterligare en Sagan om ringen film, eller om Pallen ska vara med någon kompis så sätter jag mig här med mina små blogg-idéer ;)

Lena var förbi innan idag. Så vi tog en bra runda.. var ute i 1 timmer och 15 minuter. Rätt okej faktist.. var lite disigt och halvblött ute men det gick bra :) Jag bjöd in henne på lite kaffe därefter med så det var trevligt :)



Lena : )
2009-01-13 @ 14:49:46 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0