Torsdag

Vakna upp gråtandes denna morgon :O skit jobbigt.. Vem gråter i sömnen egentligen.. alltså på riktigt !?
Var kusligt obehaglig i alla fall och drömmen var ju inget som gjorde mig piggare heller. Fast man blir lite tagen när man drömt om detta tidigare och gör det igen och vaknar upp gråtandes...

Blev snart på fötter när lite solljus leta sig igenom parsienen till sovrummet. Dörren var ingendragen så där kunde jag inte kika ut heller. Men helt underbart är det här ute och jag fundera på att ta en prommenad innan Lena kommer och hämtar mig. Men här sitter jag i nästintill pyjamas och har inte fixat mig ett dugg mer än ätit en smörgås.
Kan ta det när Lena är inne hos Doris med ryggen, borde ju vara fint även då :
)






Mitt hjärta slår för dig

För du är äkta som livet

Mitt hjärta slår för dig

För du älskar mig

Mitt hjärta slår för dig

För du är mig trogen

Mitt hjärta slår för dig

För ditt hjärta slår för mig

Mitt hjärta slår för dig

För du är min Alexander



2009-01-15 @ 10:24:26 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0