frågor med svar :)

Har fått ett litet önskemål om lite saker jag ska kommentera ^^ haha blir spännande. Frågorna har jag fått och svaren kommer här. Givetvis med frågan i topp : )



* Vad jag skulle göra ifall ett barn står inne i ett stort köpcentrum och gråter.

- ja först och främst skulle jag fråga vad barnet hette. Därefter beroende på ålder kanske fråga vart den såg sina föräldrar sist, även hur dem ser ut.
Är ungen liten och knappt kan prata så får man söka sig till en affär och fråga ifall det finns någon möjlighet att ropa ut så att de hör.
Annars får man gå runt med barnet och hoppas på att föräldrarna letar runt :)
klurig fråga, det har aldrig hänt och det beror ju på ålder och förutsättningar, hur stort köpcentret är. Är det typ Åhlens eller NK så blir det lite jobbigare än arkaden tillexempel eller nordstan hade vart ett helvette ;)
Men jag hade absolut brytt mig!!


* Vad skulle du gjort om du hittade en 500-lapp på gatan?

- haha, ja ja skulle väl antagligen behållt den ; ) kan ju inte höja den i luften o ropa om någon tappat en femhundring precis ;) Så den hade väl legat rätt risigt till i shoppingväg skulle jag väl kunna tro ;)


* Vad skulle du gjort ifall du såg din kompis med en annan kille än hennes egen pojkvän och att du visste att de fortfarande var tillsammans?

-Oj... jag hade blivit jättearg det är jag garanterat säker på. Sen hade jag nog ringt kompisen för att höra vad hon gjorden, om hon kunde vara ärlig och säga som det var. Hade inte sagt till pojkvännen. det är ju deras problem. Men jag hade garanterat övertalat kompisen om att antingen göra slut eller säga som det är till killen. Antar att det hade skitit sig då med men sånt får man räkna med om man beter sig så illa..

* Är du bra på elektriska apparater och förstår dig lätt på hur en sak fungerar?

- Haha hade jag sagt JA, så hade Alx huvud försvinnit ner i sina händer.. så jag får nog ärligt erkänna att jag inte alls är någon vidare expert. Blir mer som i yrrol när dem ska få igång en DVD spelare. "det står ON här, sätter man på den här då? - Man kan göra det men det är ju inte rätt"
Ni förstår.. Ska inte säga att jag är helt jävla as röten... men jag är ingen expert heller. Jag fixar det jag håller på med nu och är det något jag inte förstår så kanske jag försöker först innan Alx får ta över.

* Kan dina kompisar lita på dig?

-Ja det hoppas jag verkligen att dem kan. Mina allra bästa vänner vet nog precis vart de har mig på den punkten. Tyvärr är jag nog för snäll alltför ofta och tar hellre itu med deras problem än mina egna. På ett sätt är ju deras enklare än mina egna. Men nu är det 2 0 0 9 och ett nytt år för mig. Ska söka lite jobb imrogon hade jag tänkt och ta tag i allt !!

*Var du en mamm- eller pappegris?

-Mammegris helt klart. Ingen fick röra eller kolla på mig förutom min mamma och pappa då. Men inga andra. Och hade pappa bäddat min säng så rev jag upp den för att mamma skulle göra det. Hade pappa gjort välling så hällde jag ut den o.s.v ;p

* Kaffe eller Te?

-
Kaffe

Öl eller cider?

-
Tål ju inget av det men cider är så äckligt sött så öl antar jag. Finns vissa goa cidrar också men nja öl.

Utgång eller hemmakväll

-
En hemmakväll med vänner eller med någon man tycker om är nog bättre än en utgång.

* Mysbyxor eller partykläder

-
HAha mysbyxor, skulle absolut inte gått ut o festat med mysbyxor men det är nog en av det viktigaste sakerna i mitt liv!!




Detta var frågorna jag fick :) och nu är svaren på plats, jo  jajjemen ;)





2009-01-04 @ 21:36:27 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0