vad händer...?

Jag hatar att inte veta vad som komma skall.. Ska jag till Göteborg imorgon eller ska jag inte? Allt hänger på en jävla klänning... Den kostar ju lika mycket att köpa ny som att ta sig till Göteborg i stort sätt, så jag skulle hellre kunna köpa en ny..
Har pratat lite med mamma nu, och om Tomas kan och vill, så kan han svänger förbi pappa och hämtar den. Då är den 2 mil från där festen ska hålla hus och inte 9 mil. Mamma skulle nog kunna komma in till Varberg med den på Lördag i så fall : )
Men ni märker ju, är ju inte så speciellt sugen på att åka till Göteborg för den sakens skull...

Nu har jag precis ätit.. Blev pannkakor denna dag. Något som jag egentligen inte borde äta p.g.a magen, men som jag är snäll och gör för att Palle tycker om det. Åt en visserligen och lite knäckebröd istället. Och det fick bli väl : )

Nu vet jag inte vad som händer ikväll. "Made in Sweden" klockan 21 ikväll är i alla fall inbokat, men det är ju några timmar kvar.. Blir säkert en film : )




Denna klänningen...
2009-01-14 @ 17:41:44 Bio Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0