Varslad..."/

Då vart de varsel på Alx jobb. Fick en sms nu där det stor att min egen lille plutt fått sparken...Stackaren, lider verkligen med han även fast han ser andra möjligheter i detta vilket är det bästa man kan göra. Fick ont i magen direkt.. har det nu med och det är väl så här när man har en känslig mage redan..tål inget.

Jag själv har suttit och ringt runt. Prata men en kille från arbetsförmedlinen en stund innan. Jag ska få pengar ifrån restaurangen, det sa han.. Han chefen kommer inte undan  :) så det känns skönt!!
så ska ner i nästa vecka och visa leg osv..

Sen får vi se, socialbidrag ligger väl nära till hands.. men det är absolut ingen första handsalternativ.. slipper hellst...!

Men såhär är det för alla just nu, eller i alla fall vldigt många.. så man behöver ju inte skämmas för att man inte har jobb och eventuellt kommer leva på socialbidrag... Men vi får se som sagt...!

Nu ska jag baka lite mer.. kommer recpet om detta på bloggen när allt är klart. Apelsin/ choklad sockerkakan e ute o svalnar just nu :)

2009-01-21 @ 15:16:32 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0