Veckans aktivitetslista

M Å N D A G  

Skulle åkt till Göteborg, men det sket sig. Så ikväll blit det  "bonde söker fru-Bröllopet" och därefter en film men min underbara älskling <3

T I S D A G

Åker till Göteborg.
10.00 Anställningsintervju
Hem till lägenheten i Frölunda.
Till arbetsförmedlingen för inskrivning
Slappa (ev vara med någon kompis)

O N S D A G

Träna/ promenad beroende på hälsostatus.
Sola

T O R S D A G

Eventuellt åka till Överlida. Kanske kan hitta på något med Lena. Gym eller promenad.


F R E D A G

Pallen <3
Det vankas utgång denna helg verkar det som. Får se om denna dag blir träffad eller om det bli lördag istället.

L Ö R D A G

Aningen är jag lite bakfull, eller seg. Eller så laddar jag inför kvällen och utgång.

S Ö N D A G

Antingen blir det bakfylle dag/ segdag eller träning. Vi har ju tänkt oss att hålla i detta nu. Men rätt så säker är jag på att det bli Kebab!!






Med eventuella förändringar.....


2009-01-26 @ 20:07:25 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0