Veckoslutet

Hade fram tills nu en rörig tillställning i huvudet.

När ska jag åka till Överlida?
Vad ska jag göra där imorgon om jag åker då, Palle är inte hemma?
Vad kan jag hitta på i Göteborg imorgon?
Vad måste jag ha uträtt innan jag åker?
Hur lång tid tar allt och i vilken ordning?

Men det löste sig för en liten stunds sen. Min kusin, Caroline skickade ett sms och fråga ifall hon fick komma hit imorgon. Och det var inte igår man träffa henne precis. Minns inte riktigt när det var, men kan det ha varit förra julen? :O
I vilket fall så är det bestämt nu och därmed blir det Överlida på fredag. Kan ju åka tidigt så jag slipper knö på bussen. De brukar ju vara så förbannat fulla på fredagar märkligt nog.

I helgen ska jag krama om min lille pojke. Stackaren, kan fortfarande inte släppa det. Han lät så nere och ledsen när vi talades vid tidigare ikväll. Men han är en smart kille och jag är helt övertygat om att han löser detta och är nöjd över hur det blev tillslut.

Får väl se vad mer vi hittar på. Jag är rätt så spiksäker på att vi åker hem till Bengan och Lena på fredagkväll och tittar på Let´s Dance. Som jag nämt innan så är det mysigare. Jag har ju Alexander brevid och dessutom Bengan och Lena i sällskap.
Nu har vi inga fikon längre... Säljs väl inte längre. Finns på bakavdelningen i affären, men jag har köpt en sån påse och det skiljer väldigt mycket på smaken tyvärr =( Nu är det vindruvor som gäller, men Bengan var inte så värst imponerad över dem sist heller. Vi får helt enkelt komma på något annat.

Läste förresten i tidningen om Let´s dance. Dem har tydligen gjort någon slags frågan om hur pass fel det är att Laila Bagge är med och dansar när hon har dansat förr och tydligen även lärt ut dans... Låt henne va tycker jag... I slutet så hinner säkert de andra hinna ikapp de också. Antar att juryn dömmer lite efter hur de utvecklas och deras förutsättningar. Är väl roligt att det är någon som kan dansa nu med.




T o r s d a g e n s   m å s t e n


1.
ringa till socialen här i Tynnered och se över eventuella möjligheter till ersättning
2. Ringa och höra hur ALFA kassan fungerar.
3. Träffa min kusin
4. Gå en morgonprommenad och försöka att få ut pappa (omöjligt)
5. packa


2009-01-21 @ 21:06:18 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0