En Onsdag spenderades i Falbenberg

Vakna upp halv 8 och trampa igång maskinen lite. Nu är det semster och jag har legat lite väl länge på latsidan tyvärr!!
Men det är aldrig försent på att ändra på den saken.

Därefter skulle jag in i frysen och lägga fram frukostbröd för tining. Men "SUCK!!!" Förbannade jä*la frys!!
Ne nu hade det gått på tok för långt. Varenda gång man ska in i frysen så trillar ett block is ut, skämtar inte.. Eller små isblock då ... ;)
Så fick ägna morgonen åt den. Lika bra, så slipper man bekymmer i framtiden. Tiden fanns ju i alla fall.
Medan frysen tinade upp fixa jag ordning mig lite + börja på frukosten.

Blir så gooood frukost med färska bär. Tinade mina egna bakade bröd också och dem är inte så tokiga dem heller.

I vilket fall så fick vi bestämt att Mackan skulle hämta upp oss för en tripp till Falkenberg.
Där besökte vi Selecta, Fynda och gick på stan. Vi hann bråka om lunchen lite också. Bråka kanske vi inte gjorde men var och en hade en rätt stark vilja om vad vi skulle äta. Oturligt nog fanns det ingen kombination. Alx ville äta pizza, jag ville äta Thai-buffé och Mackan ville ha svensk husmanskost. Gissa vad det blev!?
- Pizza!!, Palleman fick som han ville :P
Synd att den var så äcklig bara "/ Smaka tonfisk och inte alls kebab.. Skulle tjatat lite mer..
Vi fick köpt lite saker. Jag skålar och ett par skor. Mackan köpte kuddar, gardin och ljusateraljer ;) Lite myspys i hans lägenhet var tanken och resultatet har jag inte sätt ännu, men jag tror att det blev bra :)

Kvällen blev rätt lugn. Jag gick ut med Bengan och Lena i skogen. Vi plockade väl 1 liter blåbär var och sen var det enough!
En lång film och massa godsaker fick ta den sista tiden av detta dygn.



Mycket gott och mycket nyttigt :) Eller Kladdkakan är väl inget nyttigt kanske ^^ ;)



Ser ni!? Jag hittade Swamp med ;D
2009-07-23 @ 13:17:32 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0