Heldag i Borås


Va i Borås på en shoppingtur/ biokväll. Åkte hemifrån runt halvtolvtiden för en heldag i Borås. På listan fanns

*^Shopping
* Middag på Restaurang Thai Silk ( Mitt och Palles favorit matställe )
* Bio
* Hyra Wallander

Kan börja med shoppingen. Jag hade ett  presentkort på Gina Tricot som jag fått ifrån Alx bröder, Sophie & Måns. Så tänkte kika efter lite fynd där. Hittade lite småsaker minsann ;)
Köpte allt nedanför förutom B-H som jag köpte på H&M.


Alx köpte en skitsläcker linneskjorta i lila färg. Satt hur bra som hellst på honom <3

Efter shoppingrundan på knalleland åkte vi in till stan för att äta mat. Det är helt otroligt vad man kan se fram emot en måltid så mycket som vi gjorde denna dag.. Riktigt kunde känna smaken av wookad kyckling med cashewnötter och grönsaker. Yammi!!!
Känns lite patetiskt att vi är stammisar på två matstället, dels denna Thai restaurang men också Texas kebab i Svenljunga ;P
Nåväl, maten var utsökt som alltid och biobiljetterna behövdes hämtas ut.
Fick bli Public enemies denna gång. En film med Johhny Depp och Christian Bale. Bale är ju en av Alx favoritskådespelare.
Var väl en helt okej film.

Hann med en kadde på Espressohouse med Lena och Bengan som vi stötte på på Cervera. Mysigt :)!!

På hemvägen drog vi förbi Skene och  hyrde lite filmer. Och sen var det myskväll även hemma. Så kan ju med goda skäl konstatera att dagen var en såndär bra dag ;D
2009-07-29 @ 18:28:27 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0