Lördagsmys

Vakna upp till en trisst och regnig lördagmorgon. Att nästan alla dagar änsålänge vart dåligt väder är ju mindre roligt. Det är sommar och jag vill vara brun och fin!! Men icke! 2 gånger detta året har jag badat bara, 2 små ynka gånger "/ .. Hoppas på lite bättring!!

Vi hade i alla fall bestämt att ge-kås fick bli dagens besöksmål. Skulle vädret mot förmodan spricka upp hade en eftermiddag på strandet legat oss nära till hands. Men inte det heller.
På Ge-kås var det en hel del folk, har nog aldrig varit där när det vart så mycket folk innan...
Köpte lite småsaker allihop och åkte sedan hem igen.

Jag börja på med middagen medans de andra slappa lite. Vart några sega dagar för alla tror jag. Jag o Alx har ju vart på Öland och tjejerna vart o kollat på Gothia.
Skulle bli grekisk mat ikväll, lite utav min specialare ;)

Kvällen fortsatte med mycket skratt och en hel del vin :)
Kvällen avsluta vi hos Mackan där Alx höll hus.
Kan väl sammanfatta denna match som väldigt rolig och mysig <3


2009-07-20 @ 20:31:03 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0