Onsdag-Heldag med familjen Johansson

Vaknade av mobillarmet klockan nio på morgonen, tog på mig kläder och gick ut på en promenad. Fastna i blåbärsskogen på vägen hem och passade på att plocka hem en liter blåbär till frukosten.
Alx låg fortfarande hemma och sov när jag kom hem. Men jag fixa och dona och satte sen igång med lite frukost.
Vid frukostbordet satt jag och Alx och pratade om vad vi skulle hitta på under dagen.
Lena & Bengan skulle till Lenas barndomshem och fixa i trädgården så vi koka kaffe och åkte dit med lite fika.

Blev några timmar där och även bestämt att vi skulle grilla påp kvällen :)

När jag kom hem började jag genast baka en blåbärskaka ( Recept i separat inlägg) till efterrrätten. Sen var det dag att åka.
Vi hade en trevlig kväll med massa prat och kvällen avslutades med filmen "Lars and the real girl", Rätt knasig film må jag säga.. haha... ! Kanske inget jag rekomenderar kanske =P

2009-07-30 @ 11:45:02 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0