Söndag - kan lova att det kändes..

Ja vilken fruktansvärt seg söndag. Dagen börja med att jag vakna upp alldeles tok täppt, kunde knappt andas.
Måste vara allergi (trodde jag), men det visade sig visst vara lite förkylning..

Jag drog runt och fixa lite här och där innan jag gjorde mig orndning för att åka till Kinna.
Vi tänkte först åkt till Borås och gått på bio och ätit på Thai Silk, men tack och lov för att vi skippa. Det är inte alls kul att åka iväg lite halvhängig och dan.
Vi behövde som jag skrevi i tidigare inlägg handla mat. Så det var tanken för denna söndag.
Vi passa även på att besöka David, Sophie och Måns.
Var där ett bra tag och Måns var på ett gott och busigt humör. Rolig ålder han är i nu.. Vill smaka och äta precis allt ;P Lite sött tycker jag : )

Efter besöket åkte vi tillbaka till skene för att hyra Wallanders nya film, men den va tyvärr redan uthyrd "/ så vi skippa film och åkte hem istället.
Hade ätit lite frukost och var sin hamburgare här hemma innan så vi behövde mat. Och klockan var runt nio när vi var hemma.
Gjorde lite toast. Hade köttfärs kvar av tacon vi åt häromdagen så tog den. Räckte bara till tre, men jag gjorde en med skinka, ananas, tomat, färska champinjoner, grillkrydda och ost. Tacon var med köttfärs, lök, ananas, tomat, ost och salsa. Blev väldigt gott och mätt blev jag mer än väl!!

Kvällens mys bestod av filmen  "The Wrestler", som fått väldigt bra kretik, dock föll den inte alls mig i smaken och jag hade rätt stora förväntningar på filmen, så jag blev väldigt besviken "/ 


   Tacotoast (miniatyr)

Skinka och Champinjon toast :)                                                                 
Hade faktist philadelfia istället för smör. Blev mycket krämigare än smör. Rekomenderas ;)
2009-07-27 @ 21:03:10 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0