Sunny Standup, Harrys & Sociten i Varberg

Rubriken säjer väl allt !?
Sunny standupp vid Majas på Apelviken, Harrys krog i Varberg Centrum och Sociten "night party". En riktig höjdarkväll :)

Jag och Alx hämta upp David i Kinna redan klockan fyra. Grabbarna (Gubbarna ;O ) hann knappt sätta sig innan första ölen knäpptes.. Men bilresan till Varberg gick fint, det var ju trotts allt en Sajsa bakom ratten ;O

Stannade till hos Danne och tog en drink innan vi begav oss till Harrys för att käka mat. Hade bokat bord klockan 18.00 och stället var redan i fullt drag. Satt ett långbord  precis brevid oss med galna 50+ are. Var en Göbbe som fyllde år. En riktig Göteborgare var det minsann *Myyyser*, fick en BAMSE bananasplit av ägaren. Hade räckt till hela sällskapet. Haha men det värsta var att han åt upp ALLT själv!? Nu snakcar vi en halv påse maränger, 2 bananer, en liter glass och ett paket grädde!!! Tur att vår mat dröjde typ 1 timme så mitt sinne hann smällta hans efterrätt ...

Jag åt Varmrökt Lax med färsk potatissallad, supergott!! Grabbarna åt kött med potatisgratäng, såg också väldigt gott ut, men jag tålde varken såsen till den rätten eller potatisgratäng. Men jag ångrar mig inte en sekund. Min mat såg tusen gånger godare ut än deras ;)



Kvällen Fortsatte till Maja´s vid havet ute på Apelviken. Var gör mycket folk. 1500 biljetter hade släppts. Vi kom in ganska så snart och möttes av massa glada människor. Uppe vid taket stod Dj och skötte musiken och bakom honom dansade Sara dawn Finer till musiken!! Stämning är rätta ordet!!
Hasse Bronten var kvällens Värd och drog helt sjukt goa meningar. Alla komikerna skötte sig alldelses utmärkt. Fanns väl en som inte alls höll samma klass. Men va fasen!!
Jag jade så ont i hela ansiktet när det var över. Skit kul verkligen!! :D



Sociten blev avrundningen på kvällen. Men lite bilder nedan kan ju tala för sig själva. Ingen avrundning, snarare efterfest och en uppryckning av stämmningen ;)


Klockan 03.24 geld bilen in här hemma, Jag kan lova att jag var bra trött ;P


 

2009-07-25 @ 15:30:45 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0