Taco/ Filmkväll

I Torsdags var det en Taco / Filmkväll här hemma i Överlida. Bjuder inte dagen på bättre väder, bjuder kvällen på massa lathet och mys!
Dagen regnade bort i stort sett. Dock var vi och tittade på en sprillans ny lägenhet här i Överlida. Dem bygger för fullt men det gick och se hur det skulle bli. Alla vägger var uppsatta och även köksluckorna ( massiv EK). Dock var det inget golv eller tapeter, kakel uppsatt men vafan, lite fantasi har man allt ;)
Så vet ni!? Nu ska vi flytta :D i slutet av september eller i början av Oktober så har jag och Alexander nya husnycklar :D
Lägenheten blir kanon, en öppen planlösning, dock en liten 2:a denna gången också, men mycket bättre planlösning och sen som Ägaren sa " Nytt är ju alltid nytt" - Så detta ser både jag och Alx fram emot!!

Efter lägenhetsvisningen åkte jag till affären för att köpa hem alla tillbehör till tacosen. Jag måste alltid ha massa saker till min tacos. Det vanligaste är typ gurka, tomat, sallas och ost. Men jag ska ha ananas, lök, paprika, fetaost, majs, ibland också persika eller mandariner.
Vad mer kan man ha!? Avokado, fast då gör ja en gucamole istället ;)
Det vart supergott i alla fall. Går väl inte att misslyckas med tacos? eller min pappa kan^^ han gör köttfärssoppa av köttfärsen, så det är helt omöjligt att ta en tugga utan att det rinner i botten av brödet längst hela armen och ända ner i tröjan ^^ Förbjudet med massa tillsatt vatten i!!

Filmen sågs med Jocke. Längesen han var här eller längesen över huvud taget som Alx hitta på något med honom. Men det märktes ganska klart att han var här, massa garv ... :D

Filmen var enternal sunshine. Helt okej film. Den hade tydligen fått skyhöga betyg av experter. Men den var absolut inte dålig. Det gällde att hänga med i alla fall. Och skådespelarna var enbart superkändisar; Jim Carrey, Kristen Dunst, Kate Winslet, Mark Ruffalo, Elijah Wood... You name it!
2009-07-25 @ 14:40:25 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0