The International "Film"

Tjooh!!

Då har jag sett den första filmen av mina tre hyrfilmer.
The International såg vi på. Den började väldigt spännande. Eller ska ja skariva vad den handlar om istället? Slipper jag avslöja massa saker som jag annars är så bra på :$

Så här står det på baksidan:

I den gripande thrillern The International försöker interpolagenten Louis Salinger (Clive Owen) och New York-åklagaren Eleanor Whitman (Naomi Watts) ställa en av världens mäktigaste banker inför rätta. Salinger och Whitterman blottlägger en omfattande och smutsig verksamhet  som sträcker sig från Berlin via Milano och New York till Istanbul. De hamnar i en riskabel, global jakt där de sätter sina egna liv på spel då deras måltavla inte drar sig för något - inte ens mord - för att kunna fortsätta finansiera terror och krig. 

- Kommentarer!! - Vi hyrde den i blu - ray och bilden blev en del av det bästa i filmen.
Annars är det en mycket spännande film som jag rekomenderar. Kan ju tillägga att under en paus så sa Palle att hela en timma återstod av filmen "jippie!!!", så bra var den ;)

2009-07-22 @ 20:31:06 Mina tips Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0