Tisdagsshopping

Ja en lite annorlunda shopping idag. Fick bli från stället där 20 + rådet. Självklart snackar jag om systembolaget.
Jag hade ju besök i helgen och då dracks en del "Aurora" - Ett svartvinbärsvin som jag starkt rekomenderar!!
Det smakar som spettsad saft, inte alls som vin. Jag har tröttnat något fruktansvärt mycket på vita viner nu och allt smakar bara äckligt. Så detta var verkligen ett nytt tillskott i vinskafferiet. Auroran fick ta sällskap med en flaska "Don Simon Sangria", ett annat starkvin. Eller starkvin o starkvin.. det hade endast en alkoholhalt på 11%.

Jag kika lite på underkläder och skor innan vi åkte till "hemmakväll" för att hyra filmer.
Jag minns sist vi var där, då hitta vi knappt en endast film som vi inte hade sett. Nu höll vi säkert i 8 filmer och skulle välja ut tre. Jag antar att det är för att vi inte laddat ner någon film sen lagen trädde i kraft.
Vi hyde i alla fall

1. The International - en Thriller med Clive Owen
2.
Pride and Glory - En Action/Thriller med Edward Norton och Colin Farell
3.
XIII The Conspiracy - En Thriller med Val Kilmer och Stephen Dorff



2009-07-22 @ 20:16:33 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0