Blir nog bloggen i sommar ändå, kan väl vara skoj :)

Har tänkt och tänkt o tänkt länge nu på om ja ska ha kvar bloggen. Visst blir jag sugen lite då och då, men ja bestämmer mig ganska snart att låta bli med uppdateringar eftersom jag ändå alltid lyckas halka ifrån det.
Men nu jäklar.. Nu händer det mycket och det är sommar framför allt. Kanske kan innebära lite mer tid framför datorn. Eller hur låter det egentligen ^^ haha. Nej men jobbet tog all energi av mig och den kommer jag nog att ha på kvällar för en uppdatering om inte annat.
Är ju alltid kul att ha detta som ett slags arkiv på vad man egentligen gjorde under sommaren.

Detta lilla miniinlägg blir starten på sommar 2009

Blir nog eventuellt lite inlägg här under kvällen med uppdateringar ifrån den senaste veckan i alla fall :)
2009-06-23 @ 17:57:35 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0