Fullsmäckad dag

Tisdagen var en otroligt proppfylld dag!!
Var ledig och hade behövt sova ut, men dum som man är så sätter man klockan ändå. Så halv åtta gick jag upp ur sängen. Ville nog inget annat än att lägga mig igen när jag såg i vilket skick lägenheten stod i.. "Suck" tänkt jag och börja plocka och greja lite smått. Tillslut hade ja flyttat och städat bakom och under varenda grej i huset. Dock inte soffan, den är ju så stor o tung o jobbig.
Kan tänka mig att klockan precis tickat förbi halv elva när jag var färdig med städningen.

Är ja i full gång så kan jag lika gärna baka inför kalaset också var min andra tanke. Och så blev det. Fram med mjölpåsar och frön och ägg och allt vad man behöver och stöka till det ännu mer. Valde nog gel ordning på mina sysslor kände jag.. Trehörningarna blev supergoda. (Lägger upp separat inlägg om receptet)
Efter ett lyckat bak la jag mig på gräsmattan för att koppla av med lite musik.

Åt min frukost ute denna dag. väldigt underbart!! 

Lena ringde och hörde ifall ja ville följa med henne och lille Måns på en promenad o gå till en lekplats. Varför inte!? tänkte jag och tacka ja till erbjudandet.

Härligt med sommarvärme och brun kropp :D Vill ha mer av sommaren nu!! kan vänta tills v.29 iförsig, för då har jag semester ;D

2009-06-25 @ 18:16:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0