Halkbana

Igår var jag iväg på Stora Holm och gjorde min halkbana :D
Det var lite pirrigt först, vi skulle ju få sitta helt själva i bilen, vilket jag inte gjort tidigare :)
Men det kändes verkligen jättebra :) Så jag är supernöjd med mina resultat av alla de fem övningar vi skulle genomföra!
Provade på att volta och slå runt med bilen.
Det där lät livsfarligt.. haha, Vi fick sitta inne i en bil som snurrade ett varv och som volta. Bara för att få känna på hur det kändes att sitta upp och ner och sen lite tips om hur man knäpper bort bältet utan att flyga takt ner och kanske då slå ihjäl sig..


Finns inte så mycket mer att tillägga om denna dag. Ser ut så här nu

Körlektioner        [ X ]
Halkan                  [ X ]
Riskutbildning    [    ]    30/6-09
teori                      [    ]       7/7-09
Uppkörning         [    ]       Det är också bokat! :)


Kanske ska boka in en körlektion precis innan uppkörningen med, men annars är allt bokat och klart :)

Denna dag avslutade jag med lite taco-mys med min Palle <3
2009-06-25 @ 18:38:10 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0