Mycket bak idag igen

Detta var min sista "lediga" dag innan allt drar igång. Imorgon är schemat proppat med aktiviteter från 06.45 tills fotbollen är slut fram vid åtta tiden :)
Sen är kalaset på lördagen och fullt upp med all förberedelse.

Så imorse bakade jag Ört/vitlöksfrallor och bagels.
Blev väl halvbra detdära.. Örtbröden ser goda ut, dock har örterna en tendens att halka av bullen. Smaken sitter visserligen kvar och med lite smör och ost emellan så blir det nog superbra :)

Denna dagen har gått väldigt fort. Hann knappt med en lunch heller.. Fick steka på två korvar och äta korv med bröd idag. Kanske inte en av favoriterna men snabbt går det att sno ihop ;)

Var uppe och hämta nycklarna till Toppstugan nyss också. Var säkert över 30 grader i huset, riktigt kvavt och äckligt, så det blir bra med vädring innan kalaset på lördag. Jag lär väl hålla till där och duka och fixa kan jag tro :)

Ikväll blir det lugnt. Nu sitter jag och uppdaterar lite sidor och sen är det lite receptsökning och att skriva ihop min handlarlista tills imorgon.

Ska se Design Simon & Thomas med :) Alltid kul o se vad dem hittar på  :)

 Jag köpte en färdig bakblanding. Fast gjorde dem tills må frallor och pensla på lite olja, samt örter och vitlök.

Ser inte så tokigt ut va ;) Örtbullar

Har blivit en slapp/sportig Sajsa idag :)
2009-06-25 @ 19:01:12 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0