Myskväll hemma med Alx 22 juni + Sverige-Serbien


Då var det match igen. Fan va taggad jag vart inför detta mötet. Sverige- Serbien!!
Serbien som vart tippat att spela hem hela skiten och lilla Sverige som gör bort sig alla gånger när det gäller fotboll..
Men U21 heter svaret på Sveriges framtid inom fotbollen. Sikka grabbar va!? Zlatan och Henke kan ju pensionera sig direkt. Den första matchen var något jäkligt bra alltså!!
Jag hade om jag ska vara ärlig inte ens tänkt att kolla på U21 EM. Men efter första matchen som dem storspela så var jag tvungen att fortsätta och nu längtar man efter en ny match hela tiden.

Denna matchen var lika bra som första. Bra klass och kul fotboll helt enkelt. Grabbarna hittar varandra som korven i korvbrödet.

Jag och Pallen lyxa till det med Jordgubbar och glass :) mums!!
Sen tog Pallen en öl och lite cashewnötter :)



 

2009-06-25 @ 17:59:33 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0