16 månader

Ja då börjar denna dag gå mot sitt slut. Ville bara nämna lite kort att jag och Alx varit tillsammans i 16 månader idag :) <3

Det är otroligt vad tiden går fort men jag har älskat varje minut med honom. Allt känns väldigt bra och jag tycker väldigt mycket om honom.
Vet inte vad jag ska skrivia mer.. Egentligen har jag en massa saker att skriva om honom, men vissa saker vill jag ha för mig själv och är det någon som ska höra det så är det bara Alexander!! <3



Världens bästa älskling, jag älskar dig! <3
2009-03-03 @ 23:06:35 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

söt du är gumman! Älskar dig oxå<3

2009-03-04 @ 09:28:24
URL: http://alxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0