Årets första grillning

Igår grilla jag fläskfilé till middag. Årets första grillning. Det är visserligen inte lika gott att grilla på en engångsgrill som på en vanlig grill men det kändes inte bra att släpa fram grillen allra redan.
Till den serverades klyftpotatis och en brunsås med kantareller. Väldigt gott : )



Senare kom Mackan och Mikael förbi för att kika lite film. Blev "body of lies" med Leonardo di Caprio. Den blev bara pannkaka i mitt huvud och det var fler än fem gånger då jag verkligen kände att jag inte hängde med för fem öre.
Som någon av grabbarna sa " Alla araber ser ju lika dana ut" kanske kan instämma på den kommentaren ja!

Vi kikade lite på årets första avsnitt av "Robinson 2009".
Jag hann tröttna två gånger om sist det gick så jag var väl inte jätte taggad på det.
Sen vart jag bra äcklad av alla vidriga djur och deras "trädgård". Fan om jag hade vart med där alltså, hade ju avlidit direkt...Var ju skitäckligt.

Sen är det alltid idiot-stjärnor med... Kul för Mikas pojvän som hon t.o.m var förlovad med. Redan efter någon dag var hon och Michell igång med flörtandet, vidrigt att slösa bort sitt "verkliga" liv för en liten flört. Var lika bra att han fick åka hem första gången, inte sant!?
Sen var det en annan nöt som ville riva ner huset och flytta ut på leran, mysigt verkligen!

Ja va säger man!? Det är väl som alla andra dokusåpor, finns spridda personligheter och den ena ska alltid vara värre än den andra..

Kvällen slutade efter filmen och jag var bra trött. Minns att jag duschade innan jag la mig, men det var dumt.. hade ju världens morgonfriss  när jag vakna upp imorse:P
2009-03-22 @ 12:25:44 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0