bullar + övningskörning + Tv - kväll

Idag åkte jag till Göteborg igen efter en långhelg i Överlida. Här blir det två nätter och sen är det Alx igen :)
Längtar redan :) <3

Var på möte idag på Arbetsförmedlingen, hos en studievägledare. Tanken är att se över eventuella kurser att läsa till hösten. Men vi får se.. är en hel del saker jag måste se över innan dess.

Tog en lång promenad till ica för att köpa lite mjöl och jäst till bullbaket som skulle ske senare under dagen. Köpte lite nötter med så min promenad var väl ogjord när jag kommit hem och alla nötter var slut.
Blev sugen på keso igen. Var väl förra våren jag hade keso-abstinens och vart helt tokig när jag inte fick något.
Köpte en ny smak med päron och vanilj idag. Vet nu..!? Den var SUPERGOD!! Loved it!

Bakningen blev av direkt när jag kom hem. Eller satte degen för jäsning i alla fall och tog under tiden en promenad. Skulle ändå jäsa i en timme så kunde passa på att aktiviera mig med något under tiden.
Bullarna blev enorma, precis som bror vill ha dem.
Hade inte så många formar hemma så får köpa och baka lite mer imorn. Pallen ska ju ha lite där med.


2009-03-18 @ 20:41:12 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0