Finns spöken?

Spöken hör väl till alla barns fantasier, inte sant!? Pojken här plocka fram sin mobil och filmade då han hörde någon gå runt och vissla i huset.
Visslande tycks ha kommit från en skugga som vi mycket rikitgt kan se på filmen.
Antingen är detta ett trix för pojken att kanske tjäna pengar eller så är det som Parapsykologen säger. Att barn är med påtagliga för sånt än vad vuxna är.

Jag hade bokstavligt talat pinkat ner mig ifall det hänt mig. Jag vet inte riktigt om jag kan tro på vad jag ser. Det verkar ju lite extremt med en skugga.
Det finns ju människor som "känner" att det är någon i nära, precis som i TV programet "de osynliga" som går på tv6.
Det kan jag köpa, men jag vet inte om detta är övertygande nog för att jag ska tro på spöken.

Men man börjar ju helt klart att fundera.


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/spokextra/article4542260.ab

Där är länken på filmen. kika in och skaffa er en egen uppfattning.

2009-03-03 @ 22:59:47 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0