Fredag

Igår åkte jag till Överlida och min älskling. Lika mys varenda gång att träffas igen :)
Var framme lite senare än vanligt denna gång. Var på ett vad jag anser, helt onödigt "möte" på Arbetsförmedlingen.
Det var lång väntetid. Och väl inne så undra dem lite över hur jag söker jobb och vad för jobb. Det var allt.. fem minuter och det sköt på hela min dag.
Jaja fick ju träffa min pojk ändå.



Blev lite tacos på kvällen och därefter åkte vi hem till Bengan och Lena för att kika på Let´s Dance.
Vi hade även med filmen, "Maria Larssons eviga ögonblick" (tror det är korrekt tittel).
Den var väldigt bra, dock en väldigt känsloframkallande film. Men den var intressant och jag rekomenderar den.

En mys helg helt klart :)

// S A J S A


2009-03-14 @ 19:41:10 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0