Heldag med Christina och Mamma och mycket övningskörning

Igår var en lång men rolig dag. Gick upp sex och fixa iordning mig och packa ihop min lilla bag som alltid är på flykt.
Vid halv åtta kom Chrsintina och hämta mig vid pappa för att sen åka till Veddige och hämta mamma och lämna av min kladdkaka i långpanna som jag bakat till min bror och hans klass.
Jag körde hela vägen från Göteborg till veddigt, och det gick väldigt bra :)

Vi åt lite frukost med mamma innan vi körde iväg och köpte glass och lämna av kladdkakan vid skolan.
Oliver är stolt förstår ni. Han har de äldsta syskonen i hans klass, vilket han gärna skryter om. Så bara jag skulle gå in med fikat och lämna av det när Oliver hade lektion. Så söt så!

Därefter körde jag vidare med både mamma och Christina för att kika på lite tyger och skor i Kinna. Ni vet väl att Kinna är det så kallade "tygriket".
Jag köpte ett lakan till själva resårbotten till sängen här och ett par rosa pumps. Skit coola och det var verkligen min stil.



Ser ut att passa mig va!? ;)

Shoppingturen slutade med fika här hos mig och Palle i Överlida. Vi kom hem samtidigt som Alx så vi alla fikade och hade en samtalsstund.

Vi gjorde lasange till kvällsmat och kikade på "Bed time story" med Adam Sandler. Väldigt mysig film. Dock var det ingen riktig höjdar film men helt klart godkänd.

Var en mysig kväll med Alx igår och allt känns underbart med honom <3

2009-03-21 @ 16:07:56 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0