heldag på stan :)

Gick upp halv sex imorse och det kändes, herren va trött jag var!!
Skulle till Göteborg igen. Hade lite planerat där, dels AF och sen lunch med Martina och fika med Josefine :)
Skönt att ha mkt att fördriva dagen med. 

Jag och Martina gick och tog en sallad och det var supergott. Jag hade pasta med currysmak i och det var kanongott!!
Det är perfekt när man får komponera ihop sin egna. Blir ju bara favoriter :D

På stan hitta jag mest skor ^^ blev tokkär i ett par högklackade sandaler, men jag har köpt så mkt skor det senaste så det kändes inte rikgit rätt :P Men får se om ja kan hålla mig ifrån (A)
Jag köpte ett par mysbyxor på cubus, samt ett par solbrillor på H&M. Hade fått hem min årsrabatt så hade 50 kr att handla för. Prefekt ;)



 



 

Blev chinos idag. Dock blev det väldigt kallt på kvällen när jag skulle hem. Men vad passa inte bättre än att slänga på mina nya mys ;) Och ett par riktiga sockar ;P




Var väldigt mys att träffa både MArtina och Josefine idag. Jag och Josse satt och prata om gamla minnen. Hahah garva ikapp!
Vi var nog rätt lika när vi var mindre... Vi kunde snacka i telefon med människor och helt i samtalet växla så att ja snacka, o sen tillbaka så att Josse snacka, ingen märkte något^^, sen var det folk som undra ifall vi var tvillingar, går lite korta steg^^ Sen att min kroppsform, smal o lång är från min farfar^^ hahahaha!!
Vi kom överrens om att försöka få ihop ngn dag vi kan umgås tillsammans och ha med våra pojkvänner. Kunde vart trevligt :)

Kvällen avslutades med en Våffla med bär och vindruvor :) mums!

Imon är det ett möte på AF och sen Pallen (L)

2009-03-25 @ 21:59:03 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0