Helgens topp 10

1. Restaurangmys med Pallen- Denna kväll på Thai Silk i Borås

2. monopolkväll hos Kaspars - En omväxlande kväll. Väldigt trevlig :)

3. Fruktbricka - Frukt är min passion ;)

4. Melodifestivalmys hos Bengan och Lena

5. Kebab!!

6. Beckmys

7. Promenad i Överlida - Var ute en timme i Överlida med Pallen. Var nere på isen och gick lite. Är riktigt skridskosugen måste jag erkänna!

8. Alx - Duktig och go pojkvän!! Han gör mig väldigt stolt!!

9. Smoothie - Gjorde som ni kan läsa smoothie till frukost i helgen. Det var kalasgott!! Nu ser jag verkligen fram emot nya härliga smaker

10. shopping i Borås
2009-03-02 @ 10:27:34 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0